Valimiz Sayın Mustafa Koç başkanlığında, İl Özel İdaresi yatırımlarının değerlendirildiği koordinasyon toplantısı Valiliğimizde gerçekleştirildi. Toplantıda; altyapı, ulaşım, sosyal donatılar ve çevre düzenlemesi başta olmak üzere, il genelinde yürütülen projelerin mevcut durumu ele alınarak yatırımlarda gelinen aşama görüşüldü. Vali Mustafa Koç, projelerin planlanan takvime uygun şekilde tamamlanması amacıyla kurumlar arası koordinasyon çalışmalarının kesintisiz sürdürülmesi talimatı verdi.



GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
