
Giresun Belediye Meclisi Mayıs ayı birinci toplantısını gerçekleştirdi.
Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında yapılan toplantıda gündemdeki maddeler görüşülerek ilgili komisyonlara havale edildi.
Belediye meclisinde görüşülen maddeler arasında Başkan Fuat Köse’nin seçim öncesinde söz verdiği su indirimi de yer aldı ve söz konusu madde yapılan oylama sonucu Plan Bütçe Komisyonuna havale edildi.
Giresun Turizm Altyapı Birliği’ne (GİRTAB) ise belediye meclisinden asil Mustafa Öztürk ve Onur Konar, yedek ise Zehra Gülşah Bora Bozat ile Hüseyin Karakuş seçildi.
Bir sonraki toplantının ise 8 Mayıs Çarşamba günü saat 14.00’da yapılması kararlaştırılarak oturum sonlandırıldı.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
