AK Parti Giresun Milletvekili ve TBMM İçişleri Komisyonu Üyesi Av. Kadir Aydın,19 Mayıs Atatürk’ün Anma, Gençlik ve Spor Bayramı dolayısıyla bir mesaj yayımladı.
MilletvekiliAydın, mesajında “Milli bayramlar, vatanımız uğruna büyük bedeller ödediğimizin temsilidir. Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün 19 Mayıs 1919’da Samsun’da yaktığı meşale, zorlu mücadeleler sonucu kurulan çağdaş ve demokratik bir devlete dönüşmüştür. Bugünün emanetçileri olarak, yarının sahipleri olan gençlerimize vereceğimiz en güzel hediye; özgürlüğümüzü, egemenliğimizi ve Cumhuriyetimizi korumaktır. Semalarında ezanların çınladığı, ufuklarında al bayrağın dalgalandığı;bağımsız ve güçlü bir ülke olarak MillîMücadelemizin 102. yılında gençlerimizin ve aziz milletimizin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramını kutluyor, başta Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere Kurtuluş Savaşımızın bütün kahramanlarını saygı, rahmet ve minnetle anıyorum.” dedi.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
