
Sporla iç içe bir nesil yetiştirmek amacıyla sportif olarak birçok çalışma ve etkinlik gerçekleştiren Giresun Belediyesi 30 Ağustos Zafer Bayramı’nın 102. yıl dönümüne özel basketbol turnuvası düzenledi.
19 Eylül Spor Salonu’nda organize edilen turnuvada Giresun Belediyespor, Sivas Yıldızları, Samsunuz Basketbol ve Çaykur Rizespor kulüpleri pota altında mücadele etti.
Komşu illerden de katılımın sağlanmasıyla daha da renklenen turnuva zevkli maçlara sahne oldu ve dostluk içerisinde sona erdi.
3 gün devam eden turnuvanın sona ermesiyle birlikte Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Özer Pazarlı tarafından turnuvaya katılan takımlara plaketleri takdim edildi.













32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
