
KONAKYANI’NDAN SEFA SİTESİNE
Teyyaredüzünden Seka Konakyanı sokağa gitmek için tek taşıtla gidiyorduk. Sonraları yönetim değişti ,aktarmalı başladı. Konakyanından sapağa kadar gidiyor oradan bir numaraya geçiyorduk. 4 numaradan 1 ve iki ilgilendiriyor.2 numaran Konakyanı sapağı olan 1 numaraya geçiyorduk. Keşap durağı aktarma yeriydi Bu gün ki sürücü 20 yıldır durakta çalışıyormuş; ben yenimisin soruma karşılık sorunca söyleyeceğini söyledi. Sapakta olsa indiriyor gelen arabaya söylüyorlardı.Paramı vermek istemiyorsun deyince istemiyorum dedim.1 den hiç sorun olmuyorda 2 den gelirken niye sorun oluyor anlamıyorum. Buradan durak yetkililerine sesleniyorum. Şöförleri ile konuşsunlar, birde Pelitdibine gidiyor, hakim evlerine gidiyor Turkuaz evlerine niye çıkılmıyor; en azından yükü olanlar için.Pelitdibine ve hakimevlerine 3 numara çıkıyor1 numara Sefa evlerine bile çıkamıyor.




Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI

YORUMA GEREK VAR NI?