Giresun Sanat

GİRESUN BELEDİYESİ’NE ANLAMLI ÖDÜL

GİRESUN BELEDİYESİ’NE ANLAMLI ÖDÜL
48 kez
12 Ekim 2025 - 13:32

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Türkiye Sağlıklı Kentler Birliği’nin 44. Olağan Meclis Toplantısı ve 15. Sağlıklı Şehirler En İyi Uygulamalar Yarışması ödül törenine ev sahipliği yaptı. Törene birliğe üye büyükşehir, il ve ilçe belediye başkanları katıldı. Ödül töreni öncesinde sunumlar yapılırken jüri 46 üye belediyenin 96 projesini titizlikle inceledi.

İl belediyelerinden; Çevre ve Sağlık kategorisinde Mobil Sıfır Atık Toplama projesiyle Giresun Belediyesi, Toplumsal Eşitliğe ve Bağlılığa Katkı kategorisinde Mine Hanım Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi projesiyle Burdur Belediyesi, Kültür, Sanat ve Spor Aktiviteleri kategorisinde Kültürle Yaşa, Sağlıkla Geliş projesiyle Niğde Belediyesi ödül kazandı. Toplantıya Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Belediye Meclis Üyesi Evrim Özkan ve Sağlıklı Kentler Birliği Proje Koordinatörü Gökhan Külekçi ile birlikte katıldı. Başkan Fuat Köse: “Ev sahipliği ve misafirperverliği için İzmir Büyükşehir Belediye Başkanımız Dr. Cemil Tugay’a teşekkür ediyorum. Daha temiz, daha sağlıklı ve daha yaşanabilir kentler için çalışmaya devam edeceğiz” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...