Giresun Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, kent genelinde vatandaşların duygularını istismar ederek haksız kazanç elde eden dilencilere yönelik denetim gerçekleştirdi.
Özellikle cami çevreleri, çarşı merkezi ve yaya yoğunluğunun fazla olduğu bölgelerde yapılan operasyonlarda dilencilere müdahale edildi.
Zabıta ekiplerince yakalanan şahıslar zabıta merkezine götürülürken, üzerlerinden çıkan paralara kamuya geçirilmek üzere tutanakla el konuldu. Dilencilik yaptığı tespit edilen kişiler hakkında 5326 sayılı Kabahatler Kanunu kapsamında yasal işlem uygulandı.
Zabıta Müdürlüğü yetkilileri, vatandaşların huzurunu bozan ve iyi niyetleri suistimal eden bu tür faaliyetlere karşı mücadelenin aralıksız süreceğini belirterek, vatandaşlardan da dilencilik yapan kişileri zabıta ekiplerine bildirmelerini istedi.
Yetkilileri, denetimlerin kent genelinde artarak devam edeceğinin de altını çizdi.




Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
