Yeşilgiresun İlkokulu 3/A sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Şafak Gezmiş eşliğinde Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse’yi ziyaret etti.
Yerel yönetimler dersleri kapsamında gerçekleştirilen ziyarette öğrenciler, belediyenin çalışmaları ve yerel yönetimlerin görevleri hakkında Başkan Köse’ye çeşitli sorular yöneltti.
Başkan Köse de öğrencilerin sorularını içtenlikle yanıtlayarak, belediyenin şehir için yaptığı çalışmalar hakkında bilgiler verdi.
Oldukça samimi bir ortamda gerçekleşen buluşmada, minik öğrencilerin meraklı ve ilgili tavırları dikkat çekerken, ziyaretin en renkli anlarından biri ise öğrencilerin yüzlerinde Başkan Fuat Köse maskeleriyle gelmesi oldu. Bu görüntü Başkan Köse’yi gülümsetti.
Başkan Fuat Köse, ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirerek öğrencilere teşekkür etti ve onların bilinçli bireyler olarak yetişmesinin önemine vurgu yaptı.
Öğrenciler ise kendilerine vakit ayıran Başkan Köse’ye teşekkür ederek hatıra fotoğrafı çektirdi.
Başkan Köse ziyaret sonunda ise öğrencilere çeşitli hediyeler verdi.




BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
25 HAZİRAN 2026 DÜNYA DENİZCİLER GÜNÜ KUTLU OLSUN
