Giresun Belediye Meclisi Nisan ayı toplantısının ilk birleşimi yapıldı.
Belediye Başkanı Fuat Köse başkanlığında gerçekleşen toplantıda gündem maddeleri görüşülerek karara bağlandı.
Toplantıda görev süreleri sona eren başkan vekillikleri, encümen üyeleri ve ihtisas komisyonları seçimleri de yapıldı.
Seçimler sonucunda; 1. Başkan Vekilliğine Erkan Hacak, 2. Başkan Vekilliğine ise Alptuğ Kaan Kara yeniden seçildi.
Diğer yeni görevler ise şu şekilde oluştu:
KATİP ÜYELER: Evrim Özkan, Zehra Gülşah Bora Bozat (asil), Oktay Arslan, Onur Konar, Ayhan Özince (yedek)
ENCÜMEN ÜYELERİ: Erkan Hacak, Onur Konar, Erkan Mutlu.
İMAR KOMİSYONU: Hüseyin Rüştü Karaibrahim, Onur Konar, Ayhan Özince, Nuri Karaman, Salih Özdemir.
PLAN VE BÜTÇE KOMİSYONU: Salih Önal, Mehmet Yılmaz, Çağla Çam, Fahri Uzun, Hamdi Önde.
TRAFİK KOMİSYONU: Erkan Mutlu, Alptuğ Kaan Kara, Evrim Özkan, Hamdi Önde, Abdullah Önal.
CADDE VE SOKAK İSMİ KOMİSYONU: Mustafa Öztürk, Zehra Gülşah Bora Bozat, Özcan Konal, Güray Kubilay Yaman, Abdullah Önal.
KADIN ERKEK EŞİTLİK KOMİSYONU: Evrim Özkan, Zehra Gülşah Bora Bozat, Mehmet Yılmaz, Fahri Uzun, Hatice Kocaoğlu.








32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
