yanlış duyduğumu sanmıyorum..
herifin biri manava;
– eriği gaça bozuyun, dedi??
galiba Giresun eriği diye bir para birimi var??????
***
bir başka manav kardeşimiz..
kirazını;
– aynı elma gibi, bak tadına abla, diye övüyordu..
tamam, şehrimin garasüt elması, patlıcan inciri gibi değüşük bir meyve repertuarı var..
ama?
bu da neydi?
***
aha da üçüncü öykü çıktı ya gız..
ne hazindir biliyonuz mu, artık dolmuştaki teyzemiz diyemiyorum, manav abimiz diyemiyorum..
gocadım ya!!!!
ve ve ve asla aynı derecede komik değildir, bir öykünün kahramanının teyzemiz değil de ablamız olması..
hele hele yaşıtımız olması..
dünya çapındaki Giresun mizahının düştüğü tehlikeyi görüyu musuuz bakim?




Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
GİRESUN BELEDİYESİ EKİPLERİNDEN KENT GENELİNDE YOĞUN MESAİ
