Üniversitemiz öğretim üyeleri, fındık atıklarını “Yeşil Sentez” yöntemiyle katma değerli bir ürüne dönüştürerek “Antibakteriyel Biyouyumlu Boya” üretiminde patent tescili aldı.
Giresun Üniversitesi, bilimsel araştırma ve inovasyon faaliyetleri kapsamında önemli bir başarıya daha imza attı. Fen Edebiyat Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Tayfun Arslan, Şebinkarahisar Sosyal Bilimler MYO Öğretim Elemanı Öğr. Gör. Esra Özbek Mercan ve Yüksek Lisans öğrencisi Elifnur Büyükkaya tarafından gerçekleştirilen çalışma, Türk Patent ve Marka Kurumu tarafından tescil edildi.
Akademisyenlerimizi tebrik ediyor, çalışmalarında başlarılar diliyoruz.





Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
