Yara bakım birim çalışanlarımız, hastanemizde tedavi süreci devam eden hastalarımızın her türlü yara bakım tedavisinde (diyabetik ayak ülserleri, basınç yaraları, damar hastalıklarına bağlı yaralar, akut travmatik yaralar ve komplike yara) iyileşme sürecini sorumlu hekimlerle iş birliği içinde planlayarak , yönetir. Özellikle özverili takibiyle diyabetik ayak yarası bulunan hastalarımız ampütasyondan kurtarılmasında katkı sağlayan birim çalışanlarımız, hemşire Seda Tekeoğlu ve yaşlı bakım teknikeri İnci Özdemir’e özverili çalışmalarından dolayı hastane yönetimimiz tarafından teşekkür belgesi takdim edildi.







Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
