Giresun Sanat

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Coşkuyla Kutlandı

23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Coşkuyla Kutlandı
16 kez
23 Nisan 2026 - 19:28

Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 106. yıl dönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı, Giresun’da Vali Mustafa Koç’un katılımıyla düzenlenen görkemli törenlerle kutlandı.
bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı 'ASI AYAZIT DeLU LU 정이 য-০' görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı 'İSAN C' görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı '23NISAN ក' görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi, kalabalık ve şunu diyen bir yazı 'NDAS }' görseli olabilir

çocuk ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi, kalabalık ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk ve kalabalık görseli olabilir

Fotoğraf açıklaması yok.

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve kalabalık görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı 'NISAN SAN NISAN 23 A NISAN' görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

bebek ve şunu diyen bir yazı '23NISN 23Ni ULUSAL EGE iK MI CUnHU' görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı 'LIK' görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi, kürsü ve şunu diyen bir yazı '23NISAN İSAN ULUSAL EGEMENLİK ve COCИK BAYRAMI Kuttu Nsun Loun Fuat yAMAHA' görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

çocuk ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve kalabalık görseli olabilir

Fotoğraf açıklaması yok.

çocuk ve basketbol görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi ve şunu diyen bir yazı '23NBAN 23 AN LUS 9' görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

çocuk görseli olabilir

‎çocuk ve ‎şunu diyen bir yazı '‎ب ニニ六 == 公‎'‎‎ görseli olabilir

çocuk ve yazı görseli olabilir

bir veya daha fazla kişi görseli olabilir
Milli egemenliğin sembolü olan bu anlamlı günde, çocuklar hazırladıkları gösterilerle bayram coşkusunu tüm şehre yaydı.
Programa Vali Mustafa Koç ve eşi Neslihan Gül Koç hanımefendinin yanı sıra; Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, Cumhuriyet Başsavcısı Zeynel Abidin Akkiraz, İdare Mahkemesi Başkanı Suat Bice, Giresun Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yılmaz Can, il protokolü, öğrenciler, veliler ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Şehit İsa Yüksel İlkokulu öğrencileri Caner Akdemir ve Özlem Gök tarafından protokole çiçek takdim edildi.
Milli Eğitim Bakanı Yusuf Tekin’in kutlama mesajının okunmasının ardından, İl Milli Eğitim Müdürü Özgür Tokgöz günün anlam ve önemini belirten bir konuşma yaptı.
Kutlamalar kapsamında düzenlenen resim ve şiir yarışmalarında dereceye giren öğrencilere ödülleri Vali Mustafa Koç ve protokol üyeleri tarafından takdim edildi. İlkokullar arası resim yarışmasında birinci olan Rüzgar Ateş, ortaokullar resim kategorisinde birinci olan Leyla Dilan Bakır ve şiir dalında birinci olan Azra Yıldız ödüllerini Vali Koç’un elinden aldı.
Törenin devamında Şehit İsa Yüksel İlkokulu’nun halk oyunları gösterisi, Fındıkyurdu Anaokulu öğrencilerinin hazırladığı etkinlikler ve Gazipaşa İlkokulu bando takımının performansı izleyicilerden büyük alkış topladı.
Öğrencilerin okuduğu kahramanlık şiirleri ve “Yedi Yöremizden Esintiler” sunan dans gösterileriyle renklenen program, Giresun yöresi halk oyunları ile sona erdi.
Vali Mustafa Koç, program sonunda verdiği mesajda; Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk ve aziz şehitleri rahmetle anarak, geleceğin teminatı olan tüm çocukların bayramını kutladı.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...