Kütahya Valiliği ve Kütahya Dumlupınar Üniversitesi’nin düzenlediği 22’den 22’ye Uluslararası Afiş Yarışmasında birincilik ödülünü Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarımı Bölümünde görevli Dr.Öğr. Üyesi Mesut Tanrıkulu kazandı.
Başta Türkiye, İran, Arnavutluk, Somali, Afganistan, Ermenistan, Avusturalya, Brezilya, Tunus, Hollanda, Rusya, ABD, Maldivler, Gürcistan, Pakistan, Japonya olmak üzere 16 farklı ülkeden profesyonel, akademisyen ve her düzeyde öğrenim gören öğrencilerin (doktora, yüksek lisans ve lisans) katıldığı, toplamda 533 eserin başvuruda bulunduğu yarışmada birincilik ödülüne Görele Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarımı Bölümü Dr.Öğr. Üyesi Mesut Tanrıkulu layık görüldü…
Hocamızı başarılarından dolayı tebrik ederiz.






32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
26.06.26’DA NİKÂHLAR TARİHİ İSKELEDE KIYILACAK
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ASFALT SEFERBERLİĞİ
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
Rektör Vekili Prof. Dr. Hüseyin ŞAHİN, Türkiye Şampiyonu Halk Oyunları Ekibini Kabul Etti
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN SIFIR ATIK ÇALIŞMALARI DEVAM EDİYOR
