
AK Parti Giresun Milletvekili Cemal Öztürk’ün annesi Feride Öztürk’ün cenazesine katılmak için Giresun’a gelen TBMM Başkanı Prof. Dr. Mustafa Şentop, Giresun Belediyesi’ni ziyaret etti.
Giresun Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu Başkan Şentop’u belediye girişinde karşıladı.
Belediye başkanlığı makamında gerçekleşen ziyarette Belediye Başkanı Aytekin Şenlikoğlu, Şentop’a Giresun’da gerçekleştirdikleri projelerden bahsetti. Belediye şeref defterini imzalayan ve belediyenin çalışmalarını yakından takip ettiklerini söyleyen TBMM Başkanı Şentop, başarılı çalışmalarından dolayı Şenlikoğlu’nu tebrik ederek başarılarının devamını diledi.










TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
