Giresun Sanat

tarihte bugün..

tarihte bugün..
Gürsel EKMEKÇİ( gursel@sanatlayasam.net )
11 kez
07 Ekim 2021 - 6:21
2 taksitte uyumayı seviyorum.. yani, sabah kalkıp bi süre sonra yeniden yatmayı.. bu sabah da öyle yaptım..
yatağıma dönüp tekrardan uyumaya çalışırken, rüya görmeye başladım hemen.. gerçi tam da dalmış sayılmazdım, aradaydım..
garip bi rüyaydı, benzerini hepiniz görmüşsünüzdür.. bissürü insan var, her kafadan bi ses çıkıyo, sürekli ortam değişiyo, falan filan.. bense, henüz uykuya tam başlamamışlığımın da etkisiyle direniyor, ”mevzuuyu” çözmeye çabalıyorum..
kargaşa var, ama.. kavga falan da yok ha.. hiç bitmeden, sürüp gidiyo karmaşa..
****
derken jandarma geldi.. havaya ateş açıp rüyamı dağıttı..
silah sesiyle uyanıp, bi an irkilmekle beraber net kendime geldim..
ve uzun uzun gülüp
uzun uzun düşündüm..
dünyada, rüyasını jandarma basmış ve kalabalığı dağıtılmış yegane insan bendim..
büyük bi memnuniyetle en baştan uyudum..
(7 ekim 2016
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

Sonuçları görüntüle

Yükleniyor ... Yükleniyor ...