12.10.2021 günü saat 14:00’de İl Emniyet Müdürlüğü Toplantı Salonunda İl Emniyet Müdürümüz Sayın Saruhan KIZILAY başkanlığında İl Emniyet Müdür Yardımcıları, Şube Müdürleri, Emniyet Personeli ve İlimizin ulusal ve yerel basın temsilcileri katılımı ile bir toplantı düzenlenmiştir.
Emniyet Müdürlüğümüzün faaliyetlerine, uyuşturucu ile mücadeleye, ilimizin asayiş ve trafik durumuna, vatandaşlarımız tarafından doğrudan bizlere veya basın aracılığıyla çözüme kavuşturulmasını istedikleri konular olmak üzere çeşitli konulara değinen ve fikir alışverişinde bulunan İl Emniyet Müdürümüz; Halkımızın huzur ve güvenliğinin korunması amacıyla nasıl ki bizler gece gündüz denemeden 7 gün 24 saat görev yapıyorsak, siz değerli basın mensuplarımızın da yaşadığı her türlü zorluğa rağmen halkın sesi olma ve kamuoyunu doğru bilgilendirerek topluma büyük bir hizmet sunduklarını dile getirmişlerdir.
İL EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ







BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
