2021 – 2022 tiyatro sezonunun ilk oyunu ile karşınızdayız. Yaklaşık bir buçuk yıllık zorunlu pandemi günlerinin ardından Giresun Belediye Şehir Tiyatrosu Mustafa KALIPÇI’nın yazdığı, Ahmet ÖNDAŞ’ın yönettiği müzikli komedi oyunu ‘’EBEGÜMECİ’’ adlı güldürü ile perdelerini açıyor. Ekim ayı sonuna kadar her hafta Çarşamba ve Cuma günleri saat: 20:00 de Vahit SÜTLAŞ sahnesinde sergilenecek oyunumuzun biletlerine tiyatro gişemizden ulaşabilirsiniz. Şimdiden iyi seyirler. İletişim: (0454) 212 60 50





Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
