Giresun Ticaret Borsası tarafından düzenlenen “Fındıkta Lisanslı Depoculuk” çalıştayına katılmak üzere Giresun’a gelen Ticaret Bakan Yardımcısı Sezai Uçarmak, Vali Enver Ünlü’yü ziyaret etti.
Vali Ünlü, Valilik Makamında 1 Kasım Pazartesi günü gerçekleşen ziyaretle ilgili yaptığı paylaşımda “Ticaret Bakan Yardımcımız Sn. Sezai Uçarmak Beyi Valiliğimizde ağırladık, ilimizde yapılan çalışmalar hakkında istişarelerde bulunduk. Nazik ziyaretlerinden dolayı teşekkür ediyorum” dedi.
Ticaret Bakan Yardımcısı Uçarmak’ın Valilik ziyareti sırasında Giresun Ticaret İl Müdürü Ali Yıldırım da hazır bulundu.




GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
