Üniversitemiz tarafından Davranışsal Bağımlılıklarla Mücadele amacıyla 30 Mart Çarşamba günü saat: 16:00’da Şehit Ömer Halisdemir Konferans Salonunda bir konser etkinliği gerçekleştirildi.
Devlet Konservatuvarı öğrencilerimizin sahne aldığı konser dinleyenlere keyifli anlar yaşattı. Konser öncesi Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Hüseyin Peker ve Devlet Konservatuvarı öğretim üyelerimiz öğrencilere teşekkür belgesi vererek konserde emeği geçen herekese teşekkür ettiler.

















GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
