Vali Enver Ünlü, Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 177’nci yılı ve Polis Haftası münasebetiyle, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay ile beraberindeki personelleri Makamında kabul etti.
Valilik Makamında, 7 Nisan Perşembe günü gerçekleşen kabulün ardından Giresun İl Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret eden Vali Ünlü, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay ile bir süre sohbet ederek polis teşkilatının kuruluş yıldönümünü kutladı.




GİRESUN MUSİKİ CEMİYETİ’NDEN MUHTEŞEM KONSER
Tiyatro Gazetesinden Merhaba,
BULANCAK’TA MİLLİ HEYECAN CUMHURİYET MEYDANI’NDA YAŞANDI
PAZAR’LIK
Başkan Sıbıç, LGS Günü Öğrenci ve Velileri Yalnız Bırakmadı
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu…
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
