Giresun Sanat

siz kimsiniz yahu

siz kimsiniz yahu
Gürsel EKMEKÇİ( gursel@sanatlayasam.net )
125 kez
31 Temmuz 2022 - 22:33
PAZAR’LIK
artık hiçbi şeye şaşırmıyoruz, diyenlere şaşıyorum asıl..
yurdumuzda bazı klişe gonuşuklar oluştu, bu da onlardan biri işte..
****
örnek vereyim bari bikaç;
-biri bana bunu açıklayabilir mi, yazıyo daltarak herifin teki..
-başka ülkede yaşayamam, yazıyo dangalak herifin bi ötekisi..
örnek çok da uzatmiyim..
bunlara verilecek yegâne yanıt; siz kimsiniz yahu’dur, başka bişi diğil..
yani kendilerini öyle yüksek, öyle nüktedan, öyle ince mizahçı, öyle entel görüyor ki bu ucuz herif ve uyduruk gadınlar, bunun sonucu nasıl yansıyor gidişata peki; halkımız bu şerefsizleri gördükçe nefretle bizlerden uzaklaşıyor..
ülkeyi akp zihniyetine teslim ediyor..
****
Allah’ın sevimsizi..
başka ülkede yaşayamazmış!
isveç ve norveç de seni bekliyo zaten!
****
pet shopların kasaplar odasına bağlanmasına, bu çerçeveden bakarsanız, şaşıracak hiçbi şey yoktur kardeşlerim..
akp zihniyetini bundan daha iyi simgeleyen bi icraat olmamıştır çünkü.. el ele verip ülkemizi mahvolmaya götüren, başta Atamızın partisi ve entel dantel takımı ve diğer bilumum vatan hainlerinin, hele hele o yetmez evetçi dangalakların layığı budur..
beter olsunlar..
(fakültede bi hocamız “az hamile olunmaz” derdi.. ya gebesin, ya diğilsin yahu, derdi.. aynı biçimde az Atatürkçü olunmaz…… Atatürk’ün bazı şeylerini beğenmemek boku çıkardılar başımıza.. işte bu pet shop -kasap muhabbetinin baş nedeni bu şerefsizlerdir.. ne bekliyordunuz goçum akpden, demokrasi mi)
****
oda ne demektir peki?
işin gerçeği osmanlıdan kalma bi esnaf örgütlenmesidir.. o gereksiz hanedandan bize kalan on tane güzel oluşum varsa biridir..
o kadar..
ama ben hiçbi faydasını görmedim bugüne değin.. misal, bizim masal cafemiz her nedense kahveciler odasına bağlıydı.. aidatınızı ödeyin sms’inden başka bi icraatını görmedim bu hıyarların..
ugh..
****
bağrıma taş basıp yazacağım.. evimde 4 kedi var halen.. biri bıcır ekmekçi.. siyam.. en az 15 yaşında.. ölme zamanı geldi, bakmaya kıyamıyoruz.. biri üzüm ekmekçi.. scotish.. hamile şuan.. dört gözle doğumunu bekliyoruz.. eli gulaanda.. greyfurt ve heri ekmekçi de ellerinizden öper..
işte bu koşullarda ben, kasaplar odası operasyonunu alkışlıyorum..
başka ülkede yaşamasınlar sakın.. hak ettikleri rezilliği yaşasınlar..
****
kardeşlerim,
dünkü yazım biraz ukalaca oldu, kusuruma bakabilirsiniz, bilerek o üslupta yazdım..
densizlere had bildirmek üstüme vazife kaldı, ne yapayım yahu?
izler dergisini çıkaran adamı (adı apo olur, aamet olur, memed olur önemli diğil) yok sayarsan, benden lafı yersin..
önce çorabının kokusuna çözüm bul, sonra adamım diye poz ver fotoğraf makinesine..
ben geçenlerde “turgut uyar’ın kedisinin adını bilmeyen edebiyatçı müsveddesi” derken sizi kastettimdi zaten lan..
edepsizler..
****
cümleten sağlıklı pazarlar dilerim..
önce Allah’a sonra türk hekimlerine emanet olunuz..
dr gürsel ötker
giresun ünv tıp fakültesi mikro el cerrahisi servisi eliğizin aşuğu hastalıkları uzmanı

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

Sonuçları görüntüle

Yükleniyor ... Yükleniyor ...