gazeteci değilim..
olsam, ortamın anasını bellerdim, sorularımla..
nooluyo kardeşim, kimsiniz siz, kaç kuruşluksunuz der idim..
****
şehrimin içine mçıldı iyice.. korkmuyorum oolum sizden..
ipek yüklü kervanım yok, neyimi alacaksınız?
zaten ölmeye 3 günüm kalmış, canımı alsanız ne yazar, rezil herifler..
****
yahu nasıl sormazsınız, giresunspor kulüp başkanına;
– başkanım, siz bu şehirde canikli’nin sağ koluydunuz.. ne oldu da size cephe aldı? yoksa sağ kolu falan diğil miydiniz?
– bu bizim takımın rantı olsa olsa ne olabilir, kaç yurodur, neyini paylaşamadınız? yoksa giresunpor perde mi, arkasında başka bişiler mi var?
– tam da basın toplantısı sonrası.. işyerinizde ölümlü kaza oldu, gencecik bi komser kızımız şehit oldu.. mideniz bulanmadı mı, savcılığa başvurmayacak mısınız? neyin tehdidiydi bu? insan öldürtecek kadar nasıl gözler döndü?
****
varsa sorsun bi delikanlı..
ya da gazeteciyim diye ortalıkta gezmesin..
hodri meydan..
yolumu kesip beni öldürün lan..
yeter artık..
millet bahçesinde oturuyorum 24 saat




BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
2 MİNİK ÖYKÜ
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
