Ben yok muyum ben!
Hay Allah beni naapmasın.
****
Can-ı gönülden kutluyorum Belediyemizi. Açık Hava Film etkinliği başladı dün gece. İki gece daha sürecekmiş…
Yapamadığımı yapanı takdir edeceğim tabi.
Helal olsun düşünene ve icraatı yapana.
****
Da…
Yolda sokakta herkes beni kutluyor.
-Gürselciğim harikaydı film.
-Kardeşim yüreğine sağlık.
-Abi bizi neden davet etmedin?
****
En ufak bir dahlim yok. Ama layık gören yürekler sağolsun.
Ben yok muyum ben!
****
Başka bir versiyonu daha var bunun.
Bir resmî kuruma gittim diyelim. Sekreter hanım haber veriyor Müdür Bey’e;
-Add başkanı Gürsel Bey geldi!!!
Yahu kardeşim doldurun artık şu koltuğu. Add başkanı unvanını alın omzumdan.
Kargolarınız bile önce bana geliyor yahu.
5 yıldır hiçbir ilgim yok ki o saygıdeğer kurumla.
****
Buyrun dedikodu serbesttir.
Yaa bu Gürsel Ekmekçi kendini ne kadar övüyo!
Hadiyin ordan!



BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
