
Giresun Belediyesi, şehrin vitrini konumundaki Giresun Kalesi ve çevresinde yabani ot temizliği ve detaylı temizlik çalışmasına başladı.
Şehrimize gelen yerli ve yabancı turistlerin yoğun ilgi gösterdiği Giresun Kalesi, yapılan çalışmalarla daha estetik bir görünüme kavuşuyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, kalenin dağ yamaçlarında yoğun şekilde büyüyen yabani otları temizleyerek, bölgenin doğal dokusunu koruma altına alıyor.
Yetkililer, Giresun Kalesi’nin şehir için önemli bir turistik nokta olduğunu belirterek, “Kalemizi ziyaret eden misafirlerimizin en güzel şekilde ağırlanmasını ve buradan güzel hatıralarla ayrılmasını istiyoruz. Temizlik çalışmalarımızı bu bilinçle yürütüyoruz” ifadelerini kullandı.
Giresun Belediyesi, kentin çeşitli noktalarında çevre düzenleme çalışmalarını sürdürerek, Giresun’un doğal güzelliklerini koruma altına almayı hedefliyor.


















BİLGİ YURDU KAMUOYUNA SAYGIYLA DUYURUR
GİRESUN GAZETECİLER DERNEĞİ’NDE BEKİR BAYRAM DÖNEMİ DEVAM EDİYOR
Bulancak Belediyesi’nden Hazineye 600 Milyon Liralık Yer Tahsisi
GİRESUN’DA LEZZET ŞÖLENİ
ŞEHİR TİYATROSU DRAMA KURSLARINDA DÖNEM SONU HEYECANI
SAHNE SENİN!
DOCTOREM’İN ÜST DÜZEY LİDERLERİ GİRESUN’A GELİYOR
