Giresun Belediye Başkanı Fuat Köse, yeni adli yılın başlaması dolayısıyla Giresun Barosu’nu ziyaret etti.
Baro lokalinde gerçekleşen ziyarette, Baro Başkanı Av. Soner Karademir ve avukatlar tarafından karşılanan Başkan Köse yeni adli yılın hayırlı olması temennisinde bulundu.
Avukatlarla sohbet eden Başkan Köse, yargı camiasının ortak hedefinin hukukun üstünlüğünün sağlanması ve vatandaşlara adalet hizmetinin eşit şekilde sunulması olduğunu belirterek, yeni adli yılda kendilerine kolaylıklar diledi.
Giresun Baro Başkanı Av. Soner Karademir ise ziyaretinden dolayı Belediye Başkanı Fuat Köse’ye teşekkür etti.







GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
