Yine Türkiye 1.siyiz
Çankaya İlçe Millı Eğitim Müdürlüğü tarafından Milli Eğitim Bakanlığı Ortaöğretim Genel Müdürlüğü’nün Türkiye’nin 81 il ve bu illere bağlı ilçelerinde bulunan tüm resmı /özel örgün ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilere yönelik düzenlenen 15. Gençliğin Gözünden “Çevre ve İnsan” temalı Türkiye Liseler Arası Kısa Film Yarışması sonuçları belli oldu.
Buna göre Giresun Mimar Sinan Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni Sinan Koca’nın hem oyuncu hem de danışman; Yüksel Ali Sarımehmetoğlu’nun yönetmen olduğu “Son Balık” adlı kısa film Türkiye 1.si oldu. Mimar Sinan Anadolu Lisesi geçen yıl da aynı yarışmada Mevzubahis adlı filmle Türkiye birincisi olmuştu. Filmin yönetmeni, danışman öğretmeni ile birlikte 12 Haziran 2025 tarihlerinde Sinema Genel Müdürlüğünde yapılan törende ödüllerini aldılar.









Prof. Dr. Fatma Zehra Doğru’nun Yer Aldığı Proje TÜBİTAK Tarafından Desteklendi
Fındık İhtisas Üniversitesi GRÜ Sağlık Alanındaki Çalışmalarına Devam Ediyor
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
GİRESUN BELEDİYESİ ŞEHİR TİYATROSU ORDU’DA ÇOCUKLARLA BULUŞTU
Geleneksel Sünnet Şöleni
VEFAT EDEN ÖĞRETMENİN İSMİ OKULUNDA YAŞATILACAK
