Giresun Sanat

ZABITA EKİPLERİ USULSÜZLÜĞE GEÇİT VERMİYOR

ZABITA EKİPLERİ USULSÜZLÜĞE GEÇİT VERMİYOR
24 kez
10 Ekim 2025 - 13:08

Giresun Belediyesi, vatandaşların güvenli ve hakkaniyetli bir şekilde alışveriş yapabilmesi için market denetimlerini aralıksız olarak sürdürüyor.

Bu kapsamda, Zabıta Müdürlüğü ekipleri şehir genelindeki marketlerde gerçekleştirdikleri denetimlerle özellikle etiket ve kasa fiyat uyumluluğu ile son kullanım tarihi geçmiş ürünlerin kontrolünü ön planda tutuyor.

Ekipler, alışverişte tüketiciyi koruma ilkesini benimseyerek eksiklik tespit edilen durumlarda ilgili marketlere uyarı veya gerektiğinde kanunlar çerçevesinde belirtilen yasal işlemleri uygulamaya koyuyor.

Halkın sağlığını ve haklarını ön planda tutma hedefiyle birlikte denetimlerin belirli aralıklarla devam edeceği bildirildi.

Belediye Zabıta Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların market alışverişlerinde herhangi bir olumsuzluğu fark etmeleri halinde 153 Alo Zabıta hattını arayarak gerekli ihbarda bulunmaları istendi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...