Giresun Sanat

Osman Ağamızı ve Milli Mücadele Şehitlerimizi anıyoruz

Osman Ağamızı ve Milli Mücadele Şehitlerimizi anıyoruz
16 kez
30 Mart 2026 - 10:51
Osman Ağamızı ve Milli Mücadele Şehitlerimizi anıyoruz.
Belediye Başkanımız Fuat Köse‘nin de katılımıyla 2 Nisan Perşembe günü saat 10.00’da Osman Ağa Meydanı’nda düzenleyeceğimiz programla Osman Ağa ve Milli Mücadele Şehitlerimizi saygıyla anacağız. Tüm halkımız davetlidir.
şunu diyen bir yazı 'OSMAN AĞA VE MİLLİ MÜCADELE ŞEHİTLERİNİ Anma Güni NISAN 2026 CUMA 2NISAN 2026 PERŞEMBE OSMAN 10.00-OSMANA AĞA 10.00-OSMANAĞAMEYDANI MEYDANI Saygı Duruşu Istikla Marşi Anita Çelenk Bırakılması KONUŞMALAR Dr. GünüN Anlam Onemi Fuat Köse, Giresun Belediye Başkanı 14.00- PANEL: MİLLİ GİRESUN ALİSDEMİR Sezai Balcı Dr.| Levent Unal YARBAY DSMAN AOA OPLANTI 11.00 GİRESUN KALESİ ANIT MEZAR ÖNÜ Kur'an-ı Kur'an-ıKerim Kerim Tilaveti, Dua GİRESUN UŞAKLARI Ayhan Yüksel Araştırmacı Yazar Veysel Usta 20.00- GIRESUN SEHİT AİLELERİ AYANIŞMAD SMADERNEĞ DERNEĞİT İTÜRK MÜZİĞİ KONSERİ VAHIT UTLAS SAHNESİ' görseli olabilir
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...