Giresun Sanat

GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN İLAÇLAMA SEFERBERLİĞİ

GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN İLAÇLAMA SEFERBERLİĞİ
12 kez
03 Nisan 2026 - 14:20

Giresun Belediyesi, şehir genelinde halk sağlığını korumaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdürüyor. Bu kapsamda Veteriner İşleri Müdürlüğü ekipleri tarafından ilaçlama faaliyetlerine hız verildi.

Yürütülen çalışmalar kapsamında özellikle dere yataklarında yoğunlaşan ekipler, zararlıların üreme alanlarını hedef alarak toz larva ilacı uygulaması gerçekleştirdi. Yapılan uygulamalarla, sivrisinek ve benzeri haşerelerin çoğalmasının önüne geçilmesi amaçlanıyor.

Veteriner İşleri Müdürlüğü yetkilileri, ilaçlama çalışmalarının belirlenen program dahilinde şehir genelinde devam edeceğini belirtirken, vatandaşların daha sağlıklı ve huzurlu bir çevrede yaşamlarını sürdürebilmeleri için çalışmaların titizlikle sürdürüldüğünü ifade etti.

Yetkililer, zararlıların üreme alanlarında yok edilmesinin, yaz aylarında oluşabilecek yoğunlukların önüne geçilmesi açısından büyük önem taşıdığına dikkat çekti.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.
Hava durumu
-
-
-
Nem Oranı: -
Basınç: -
Rüzgar Hızı: -
Rüzgar Yönü: -
ANKET

Sitem nasıl?

  • İyi (61%, 49 Oylar)
  • Mükemmel (25%, 20 Oylar)
  • İyileştirilebilir (10%, 8 Oylar)
  • Kötü (4%, 3 Oylar)
  • Yorum Yok (0%, 0 Oylar)

Toplam oy veren: 80

Yükleniyor ... Yükleniyor ...