Giresun Belediyesi, vatandaşların güvenli ve hakkaniyetli bir şekilde alışveriş yapabilmesi için market denetimlerini aralıksız olarak sürdürüyor.
Bu kapsamda, Zabıta Müdürlüğü ekipleri şehir genelindeki marketlerde gerçekleştirdikleri denetimlerle özellikle etiket ve kasa fiyat uyumluluğu ile son kullanım tarihi geçmiş ürünlerin kontrolünü ön planda tutuyor.
Ekipler, alışverişte tüketiciyi koruma ilkesini benimseyerek eksiklik tespit edilen durumlarda ilgili marketlere uyarı veya gerektiğinde kanunlar çerçevesinde belirtilen yasal işlemleri uygulamaya koyuyor.
Halkın sağlığını ve haklarını ön planda tutma hedefiyle birlikte denetimlerin belirli aralıklarla devam edeceği bildirildi.
Belediye Zabıta Müdürlüğü yetkilileri tarafından yapılan açıklamada, vatandaşların market alışverişlerinde herhangi bir olumsuzluğu fark etmeleri halinde 153 Alo Zabıta hattını arayarak gerekli ihbarda bulunmaları istendi.




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
