Aziz ve muhterem kardeşlerim,
Organize sanayi sitelerindeki cuma namazı sessizliği adlı bir kitap yazasım var.
Oradaki;
Bir miktar dinlenme…
Bir miktar içten inanç…
Bir miktar kaytarma…
Bir miktar gösteriş…
Bir miktar yoksulluk…
Bir miktar alın teri…
Yazdım gabul ediniz.
***
Aslında böyle bir yazarlık türü geliştirilebilir.
Şunları şunları yazacam, üşendim, siz hayal edin ve ne hissediyorsanız onu yazmış olayım.
Zaten kimin yazdığı değil, kimin okuduğu aslolan değil midir?
Hem ağaçlar kesilmemiş olur, ne güzel.
Kamuoyuna saygıyla arz ederim.
ord prof dr gürsel ekmekÇi




TARİHİ BULANCAK İSKELESİ NİKÂHLARA ŞAHİTLİK ETTİ
BAŞKAN KÖSE, GEDİKKAYA İLKOKULU VE ORTAOKULU’NDA KARNE SEVİNCİNE ORTAK OLDU
Ali Murat Yılmaz, Giresun Kent Konseyi Genel Sekreteri Seçildi
GİRESUN BELEDİYESİ VATANDAŞLARA AŞURE İKRAMINDA BULUNDU
32. Uluslararası Dereli Kümbet Kültür ve Sanat Festivali
Pazarsuyu Mahallesi
Giresun’a İki Önemli Yatırım İçin Protokol İmzalandı
