Vali Enver Ünlü, Türk Polis Teşkilatı’nın kuruluşunun 177’nci yılı ve Polis Haftası münasebetiyle, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay ile beraberindeki personelleri Makamında kabul etti.
Valilik Makamında, 7 Nisan Perşembe günü gerçekleşen kabulün ardından Giresun İl Emniyet Müdürlüğü’nü ziyaret eden Vali Ünlü, İl Emniyet Müdürü Saruhan Kızılay ile bir süre sohbet ederek polis teşkilatının kuruluş yıldönümünü kutladı.





Giresun İl Özel İdaresi’nden Kırsal Ulaşım Atağı
BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
Duroğlu’nda Asfalt Seferberliği Başladı
GİRESUN BELEDİYESİ ASFALT SEZONUNU AÇTI
