İl Spor Güvenlik Kurulu Toplantısı, Valimiz Sayın Enver Ünlü başkanlığında, 2 Ağustos Salı günü saat 14.00’da Valilik Toplantı Salonu’nda yapıldı.
İlgili kurum yönetici ve temsilcilerinin katılımları ile gerçekleştirilen toplantıda, ilimizde yapılması planlanan spor müsabakalarının güvenliğinin sağlanmasına ilişkin önlemler gözden geçirildi.
İlimizde oynanacak her türlü müsabakanın birlik, beraberlik içinde geçmesi, sevgi ve dostluklara vesile olması temennisinde bulunan Vali Ünlü, müsabakalarda herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına, tüm kurumların iş birliği içerisinde titizlikle çalışması talimatını verdi.




BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
2 MİNİK ÖYKÜ
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
