İl Spor Güvenlik Kurulu Toplantısı, Valimiz Sayın Enver Ünlü başkanlığında, 2 Ağustos Salı günü saat 14.00’da Valilik Toplantı Salonu’nda yapıldı.
İlgili kurum yönetici ve temsilcilerinin katılımları ile gerçekleştirilen toplantıda, ilimizde yapılması planlanan spor müsabakalarının güvenliğinin sağlanmasına ilişkin önlemler gözden geçirildi.
İlimizde oynanacak her türlü müsabakanın birlik, beraberlik içinde geçmesi, sevgi ve dostluklara vesile olması temennisinde bulunan Vali Ünlü, müsabakalarda herhangi bir olumsuzluk yaşanmaması adına, tüm kurumların iş birliği içerisinde titizlikle çalışması talimatını verdi.



GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
