
Giresun Belediyesi, şehrin vitrini konumundaki Giresun Kalesi ve çevresinde yabani ot temizliği ve detaylı temizlik çalışmasına başladı.
Şehrimize gelen yerli ve yabancı turistlerin yoğun ilgi gösterdiği Giresun Kalesi, yapılan çalışmalarla daha estetik bir görünüme kavuşuyor.
Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne bağlı ekipler, kalenin dağ yamaçlarında yoğun şekilde büyüyen yabani otları temizleyerek, bölgenin doğal dokusunu koruma altına alıyor.
Yetkililer, Giresun Kalesi’nin şehir için önemli bir turistik nokta olduğunu belirterek, “Kalemizi ziyaret eden misafirlerimizin en güzel şekilde ağırlanmasını ve buradan güzel hatıralarla ayrılmasını istiyoruz. Temizlik çalışmalarımızı bu bilinçle yürütüyoruz” ifadelerini kullandı.
Giresun Belediyesi, kentin çeşitli noktalarında çevre düzenleme çalışmalarını sürdürerek, Giresun’un doğal güzelliklerini koruma altına almayı hedefliyor.



















BULANCAK BELEDİYESİ ZİYARET
Sünnet Şöleni için kayıtlar
Yönetim Kurulu Üyelerini Belediye Ağırladı
“Ensamble”
2 MİNİK ÖYKÜ
GİRESUN’DA YAZ COŞKUSU BAŞLIYOR
GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN ANLAMLI ORGANİZASYON
