Giresun Sanat

Bu yıl 49.su düzenlenen Uluslararası Giresun Aksu Festivali başladı. İlk günkü yarı maraton koşusunun ardından ikinci gününde ise sergi açılışı yapıldı. Bu kapsamda, Belediye Kültür ve Fuar Merkezi’nde Giresun Fotoğraf Derneği (GİFOD) tarafından “Giresun’un Doğal Güzellikleri” fotoğraf sergisi açıldı. Giresun’un tarih ve kültürünü yansıtan eserler ziyaretçiler tarafından ilgi ve beğeniyle takip edildi. Sergide dernek üyeleri tarafından hazırlanan 31 eser sergilendi. Serginin açılışını yapan Giresun Belediye Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Akten birbirinden değerli eserleri dikkatle inceledi. Emeği geçenlere ve eserleri hazırlayanlara teşekkür eden Akten: “Her bir eser, farklı duygu ve bakış açılarını yansıtıyor” dedi. Aksu Festivali etkinlikleri kapsamında Giresun’un tanıtımı esas alınarak açılan sergiye gösterilen ilgiden oldukça memnun kalan GİFOD yönetimi ise: “Giresun’da fotoğraf sanatına olan ilgiye müspet anlamda katkıda bulunduğumuzu görmekten mutluyuz” açıklamasını yaptı. Açılışa Belediye Meclis Üyeleri Evrim Özkan ve Ayhan Özince de katıldı.  
 

GİFOD’UN “GİRESUN’UN DOĞAL GÜZELLİKLERİ” SERGİSİ İLGİ TOPLADI

11 kez
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.