Valimiz Sayın Mustafa Koç, göreve başlaması dolayısıyla kendisine yönelik gerçekleştirilen hayırlı olsun ziyaretlerini makamında kabul etti.
Bu kapsamda; şehit aileleri, gaziler, Espiye ve Dereli Kaymakamları, siyasi parti temsilcileri ile sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri Valimiz Sayın Mustafa Koç’u ziyaret ederek yeni görevinde başarı dileklerini ilettiler.



YİĞİTLİĞİN KITABI
TÜRKİYE ÇEVRE HAFTASI PROGRAMI KAPSAMINDA
BULANCAK BELEDİYESİ’NDEN PERSONELE PROMOSYON MÜJDESİ
İçişleri Bakanlığı’ndan Karadeniz Omurilik Felçlileri Derneği’nin Projesine Destek
GİRESUN’DA KONSER TAKVİMİ KARIŞTI:
Şebinkarahisar Sağlık Hizmetleri MYO Travma Rallisi’nde Türkiye Şampiyonu Oldu
Giresun Üniversitesi, Dünya Üniversite Sıralamalarında Yükselişini Sürdürüyor
