Giresun Belediyesi, sahil şeridinde hem çevre estetiğini artırmak hem de ağaçların sağlıklı gelişimini desteklemek amacıyla kapsamlı bir peyzaj ve budama çalışması başlattı.
Parke taşları arasında sıkışan ağaç kökleri için özel düzenleme yapan ekipler, ağaçlara da düzenli bir görünüm kazandırmayı hedefliyor.
Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekipleri tarafından yürütülen çalışmalarda, ağaçların etrafındaki taş zeminler açılarak köklerin hava alması sağlanıyor.
Bu sayede hem ağaçların gelişimi destekleniyor hem de sahil bandında görsel bütünlük oluşturuluyor. Aynı zamanda sürdürülen budama çalışmalarıyla, ağaçların daha sağlıklı ve bakımlı bir görünüm kazanması amaçlanıyor.
Çalışmaların belirlenen program dahilinde farklı noktalarda devam edeceği öğrenildi.



GİRESUN BELEDİYESİ’NDEN GENÇLERE YAZ MÜJDESİ
SANAT MÜZİĞİ RÜZGÂRI GİRESUN’DA ESTİ
GİRESUN BELEDİYESİ’NİN HİZMET SEFERBERLİĞİ SÜRÜYOR
YEŞİLTEPE CADDESİ’NDE YENİLEME ÇALIŞMALARI BAŞLADI
Giresun Üniversitesinde Mezuniyet Coşkusu
GİRESUN DAL-ÇIK PROJESİNDE ÖNEMLİ EŞİK AŞILDI
ARİFLİ MAHALLESİ TEMMUZ AYINDA İÇME SUYUNA KAVUŞUYOR
